Merhaba arkadaşlar benim hikayem 2 seneye dayanıyor iki sene içerisinde 5 kez tüp bebek yaptırdım sonuncuyu yaptırmayı düşünmüyordum ama dondurulmuş embriyo boşa gitmesin diye yaptırdım zaten dedim tutmayacak o kadar üzülüyordum ki artık dayanacak takatim kalmamıstı hem maddi hem manevi doktora da dedim bu son uzun süre gelmicem diye tamam dedi. Gittik 2 embriyo konuldu 5 dk sonra kalktım evime geldim hiç dikkat etmedim yeme içme uyuma işe gittim geldim aman zaten tutmıcak düşüncesi ile o süreç nasıl geçti anlamadım. Test günü geldi kan verdim sonucu beklemiyorum tabi nasıl olsa yine negatif telefonda bir baktım ki 180 yazıyor inanamadım sanki rüyadayım uyanacak gibiydim halen de oyleyım o vakitten beri olmayan isteyen herkese dua ediyorum cok zor bir süreç yaşayan anlar sadece Ben ümidimi kaybettiğim anda bebeğim geldi. Rabbim hayırlı zamanı biliyo hiç pes etmeyin eğer bebeğiniz olacaksa her şekilde olur. Hamilelere hayırlı sağlıklı doğum isteyen herkeslere de hayırlı vakitte sağlıklıca bebeklet nasip ettin kandil yüzü suyu hürmetine …