Baloglum20 Tbk06 Şişkin demi patlayacak gibi göğüs uclarida sert gibi 🙈 Benm ilk gebeligimde böyle değildi bunda oldu.Peki beyaz süt kıvamında akintin varmı gördün mü hiç o en büyük belirti böyle adet olmuş gibi alttan geliyor ama adet değilsin 😊
Tbk06 Baloglum20 adet oldum saniyorum akintim geliyo ama bakiyorum yok bosey evet patloycak gibi sis ve ağrılı adet dönemi geçse bile bu şekilde agrimiyodu
Maeulle Tbk06 pazartesi veya salı yenile kuşum kan tahlilini 0-5 arası negatif 5-0 arası yeni oluşumuna başlıyor pozitif oluyor yükselir zaten hamileysen hayırlısı olsun senin için inşallah ❤️
Tbk06 Baloglum20 ayyy inşallah öyleyimdir test yaparsam onu aticam yapamazsam p.tesi sonuçları alınca hemen yazicam 😊
Elifvarinli Tbk06 güzel Bi tevafuk oldu bu durum kendini strese sokma insallah hayırlı sonuçlar alırsın 😊
Elifvarinli Baloglum20 bende tek test yaptım dayanamadım ertesi gün kan verdim 😊 Insallah kanda da hayırlı sonuçlar alırsın 🙏
Baloglum20 Elifvarinli Bende nasıl dayaniyorum bilmiyorum ama oğlumu hastaneye sürüklemek istemiyorum bir seferde yapsınlar kan testi diyorum yarında pztsi de test yapıp salı kan testi vericem böylede güvenilir olduğunu söyledi bir hemşire arkadaşım bakalım.Testte zaten çok silik dahi çıksa gebelik var diyor doktorlar bile sadece birkaç gün tekrar etmek gerekmis kimyasal gebelik falan mı diye.Bende onun kontrolündeyim çok şükür iyi gidiyoruz bakalım saliya kadar devam durmak yok😅
Elifvarinli Tbk06 şu mübarek gecede Rabbım dualarımızı kabul etsin kucaklarimizi tez vakitte sağlıkla, sihhatle evlatlarımızla doldursun, hayirli haberle gelin insallah 🙏 😊
Tbk06 Baloglum20 senden de güzel haberler bekliyoruz inşallah canım 😊 rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah
Elifvarinli Baloglum20 çok haklısın çocukla daha zordur tabi. Hersey gönlünce olsun hayırlı haberlerle gelirsin inşallah 😊