Hanımlar şuna 32+2 haftalık hamileyim. 2 hafta önce doktor kontrolüne gittiğimde doktorum bebeğin Doğum pozisyonunda olduğunu ve aşşağıda olduğunu söylemişti erken Doğum bekliyorduk zaten. Bu günde şiddetli akıntım var ve hafif bi şekilde bel ve kasık ağrım var bunlar Doğum belirtisi mi bi bilginiz var mı? Ne yapmalıyım