Cansuuu0501 bizimde 1-1.5ay önce pozisyonu almıştı ama bende yalancı sancı dahi yok 39oldum 2.5cm açılmam varmış normal doğuma çok uygunsun rahim yumuşaklığı felan çok iyi dedi çarşambaya kadar bekleyelim sonrasında yatışını yapalım artık suni deneriz açılman olur dedi. artık karnında kalmasının ona da bi faydası yok büyümesi vs zaten herşeyini tamamladı 40dan sonra zaten beklemem demişti bende biraz kaka yeme olayından korkuyorum zaten sağ sağlim gelsinler artık inşallah🙏🏼