Orticci ben normalde 3200 TL maaş aliyorum sigortamda maaşımın uzerinden yatıyor. Şubat’ın 28 inde izne ayrıldım 4 Mart’ta doğum yaptım. 33 günlük doğum öncesi raporumun parasi 3034 tl yattı. Tamamini sonrasinda almiyorsunuz yani doğum öncesi raporunuzu is yeriniz omayladiginda kaç gunse okadar paranız yatıyor. Ayrica 232 tl süt parası 300 tl de doğum parasi yatiyor. Doğum iznim 21 mayista bitiyor 20 Mayıs’ta iş yerim tekrae onaylayacak raporumu yaklaşık 7200 civarı tekrar yaticak. Kısacası doğum iznine ayrildigimizda doğum yaptığınız tarihe kadar olan ucret hesaplanıp yatıyor. Doğum sonraso raporunuz bitincede kalan para yatıyor. E devletten şahıs ödemeleri kısmından hesabımı tanimladim hesabima geldi direk para. Ayrica iş yerim raporumu onaylayinca ertesi gün para gecti. Yalnız dogum yaptiktan sonra hastaneden dogum yaptığınıza dair rapor alip is yerinize verip 170 ile iletişime gecmeniz gerekiyor raporunuz işlenmiş mi diye. İnternetten ne kadar alacağınıza dair hesaplayi bulabilirsiniz.