Hopyannr Eşimle Sorunlarım var oyuzden sürekli ağlıyorum kendimi tutamıyorum bebeğime zarar olur mu çok hareketli oluyor ben ağlayınca
Edanurgrkn Hopyannr tabiki oda sen üzüldükçe üzülür hissedermiş bebekler canım konu ne bilmiyorum ama bebeğin için üzme kendini olurmu 🙏🏼
Mom084 Hopyannr kıyamam 😪❣️ bende aşırı duygusal oldum 30. Haftam nasipse 🧿 Biri naber dese aglıcam o derece Ama eşin umarım düzelir. Zaten iyice hassas olduk, cok az kalmış şurda dikkat etmeli. Bence sen bebeğin için duyma görme takma onu bir süre
tulay_asya67 Hopyannr ne kadar sorunun okursa olsun görmezden gel bu güzel günlerin ardından esinle sorunların kalmadığında ben çocuğuma bunu nasıl yaşattım diye vicdan azabı çekersin sonra hiçbirsey senin ve taşıdın o güzel evladının mutluluğundan sağlığından kıymetli degil son günlerim tadını çıkar
Baby-baby Bende de var ayni sorun 12 haftalik hamileyim surekli agliyorum en son ne zaman aglamadigim birgun oldu hatirlamiyorum bizimde sorunlarimiz var duzelir diye umut ediyorum bugun kandil dua edin dualariniz kabul olsun🙏🏻🙏🏻🙏🏻