Rmysvrgnr Hanımlar ben henüz 21 haftalık hamileyim buna rağmen basenlerde ve göğüslerde aşırı çatlaklarım var oluşan çatlaklar için önereceğiniz bir krem var mı ve oluşumunu önleyebileceğim bişeyler
momsboys Rmysvrgnr misbahce ozonlu kantaron yagını bi dene canım inşallah toparlar kokusu aşşırı kötü ama diyim kendisi yarada lekede pişikte bir efsane
Ekinci-ada12 Rmysvrgnr badem yağı kullan vazelin kullan genetikse önüne gecemezsin ama kaşıntı olacak sakin kaşıma derin yirtiliyor
dlnyny Rmysvrgnr çatlaklar için bir sürü yağ var fakat oluşan çatlaklar için en iyisi sarı kantaron yağı diye duymuştum onarım iyileştirme özelliği varmış
Orticci Çok erken olmuş ben lierac kullanıyorum 4 ayndan itibaren henüz birşey yok ama genetik oluyormuş gerçekten kabus gibi artık çatlarsa lazer mecbur doğumdan sonra
Rmysvrgnr Orticci inanın çok sinir bozucu bir durum 2 aylıkkem ufak ufak oluşmaya başladı gittikce büyüdü şu an doğumdan sonrasını düşünemiyorum önceden önlemini almalıydım
Ekinci-ada12 Rmysvrgnr kilo almışsındır ondan ilerleyen haftalarda göbeğin gerildikçe kaşıntı da olacak
Rmysvrgnr MucizeAnnesii yok çatlak olduğuna çok eminim küçükken büyüdü o dönem aşırı bulantımdan zayıfladığım için çatladığını düşünüyorum