Sevgidag 23+5 teyim suan saat: 04:45 hala uyuyabilmis degilim ustelik 1-2-3gun degil hergun ayni zaten uyku problemi olan bir insandim bu gebeligimde daha da beter bir hal aldi gunde 2-3saat maks uyku cok kotu :/ agrilarda uyutmuyor zaten://
sedamom Bende 25. Haftadayım aynı sorunu yaşıyorum.. 😞 birde dikkatimi çekti idrarımda ufak minicik köpükler oluyor biraz. Normal midir ki?