[silindi] Epiduralli doğum yaptim 3 sene önce 3 yildir da cok yoruldugmda hep bel ağrısı yasadm. Ayni noktadan gelen. Smdi hamileym tekrar ve bu acının siddeti arttı yaşayan var mi uzun zamab sonra hala ağrısı devam eden?
Ortmenanne16 [silindi] 18 gün önce epiduralle normal doğum yaptım ne ağrı ne sızı hiç bişi yok bende 🙄🙄 yine olsa yine epidural alırım nett
[silindi] [silindi] ya şu an çok korktum epudral istemeyi düşünüyordum doğumda. Allah yardımcınız olsun ya daha doğum yapmadığım için öneride bulunamayacağım
[silindi] Aysentass ya bir de uzerine bir dogum daha yapinca daha kötü olursa diye cok endiseliyim çünkü baya kötü durumdaym
[silindi] civciv1520 bence gercekten korkulacak bir sey ztn herkesn hikayesi ayni degil ama benmki fiyasko.. dogumda da bi faydasni görmedim
Meryemyilmazzz civciv1520 korkmanıza gerek yok iyi bi hastaneyr gidiyosanız anestezi uzmanıda iyidir %90 sıkıntı yaşamazsınız
Aysentass [silindi] ablam iki çocuğu uda epidural ile doğurdu yine olsa yine epidural yaparım diyor ikincide extra yaşamadım diyor
civciv1520 [silindi] benim doğum yapacağım hastane de normal doğum da epidural sezeryan da epidural benim istemiyorum epidural deme şansım var mı acaba ilk doğumum olcak nasipse hiç bir fikrim yok
T_nisaa [silindi] sizde malesef böyle bir etki etmiş geçmiş olsun çok sorunsuz ve ağrısızda olabilir çoğu insanda korkmayın. Ama ikimci doğumu doğal doğum olarak müdahalesiz yapabilirsiniz. Karar sizin ben yapan kişiden olduğunu düşünüyorum ben de epidural oldum çok konforluydu
BelisinAnnesi 2.5 yıl önce epidural oldum tek bir ağrı bile yaşamadım şimdiye kadar şükürler olsun .Şuan 22 haftalığım inşallah tekrar epidural nasip olur 🙏
Ebruusimsekk BelisinAnnesi yapan uzman çok önemli diyor doktorum herkese yaptırılmamalı anestezi uzmanının yapacağı birşey değilmiş mesela onun alanı başkaymış size uygulayan kişi yapması gerekeni yapmış demek ki 🙏🏻
BelisinAnnesi Ebruusimsekk kesinlikle doğru bu . Zaten doğum yaptıran ebe yapmamıştı bana epidurali onun yapıldığı oda başka bir yer soğuk ve çok aşırı dezenfekte bir oda . Çok titiZ bir çalışmayla yapmışlardı gerçekten.
Aysentass Meryemyilmazzz spinalle ilgili konuşmadım ki spinal sezaryen ayrı epidural sezaryen ayrı arkadaş normal epidural mi sezaryen epidural mi oldunuz yazmış bende ikiside aynı dedim
Gzm14 Ben epidural sezeryan yaptm ama bel fıtığm olmama rağmen çok şükür bilmedim bel ağrısı şimdi ikinci gebeliğim 32. Haftadaym arada oluyor ama o da normal galiba ferk ediyo