Esmaaa26 Kızlar önereceğiniz en iyi folik asit adı nedir acaba ? İlk gebeliğimde forbiol kullanmıştım.daha iyisi var mı acaba sizler neler kullandınız
Damys Esmaaa26 doktorum folik iod 12 vermişti. Eczane çalışanıda bu en iyisi bizde tavsiye ediyoruz demişti
Smyy00 Esmaaa26 folbiol yüksek gramajlı onu önermiyor artık doktorlar, Z-fol kullandım ben onu önermişti içerisinde başka vitaminler de var benim için faydalı oldu ilk 3 ay
Deryass1 Folic1 kullandım hamile kalmadan 3 ay önce başladım hamile kaldıktan sonra 3 ay daha kullandım tüm vitaminler var bunda önemli olan kalmadan başlamak ama
Reyhanselim Ben solgarın folicin olanı kullandım solgar kaliteli bir ürün bence 100 adeti 65 falandı sanırım
Mavi34 Esmaaa26 bende folbiol kullanıyordum geçen hafta gittiğim docent gebelik oluşunca folbiol yerine folidoce önerdi. Folbiol kullananlarda bebeklerde özürlülük durumuna çok rastlanmis