36+2 günlük hamileyim ve bebeğin suyu azalmıştı sık takipteyim. Doktorum gün içinde hıçkırık ve hareket saymamı söyledi. Bugüne kadar günde bir çok kere hıçkırdı ama bugün hiç hıçkırık yok hareket var ama hıçkırık yok. Bu haftalarda hıçkırık hissetmeden gün geçiren var mı acaba hafta sonu olduğu için doktora sormak istemedim