Hamisse İsteğe bağlı sezaryen istiyorum varmı aranızda kendi isteğiyle planlı sezaryen yapan nasıl geçti anlatır mısınız
momsboys Hamisse evet tabiki böyle bir hakkın var ben normal dogum yaptım ve gerçekten zor bir dogumdu şimdi hamileyim yine normal istiyorum her acıdan büyük kolaylık. dogurana kadar zor belki ama anında ayaga kalkıyosun yürüyebiliyosun bebekle ilgilenebiliyorsun sütün hemen geliyor. Sezaryen dogurana kadar basit ama dogurunca zor agrın olacak dikişin olacak tahat eğilip kalkamayacaksın. Normal dogumdan korkma gercekten cok saglıklı
dlnyny Hamisse ben bu zamana kadar hep bir sağlık sıkıntısı çıkmazsa normal istiyorum dedim ama zaman azaldıkça eşim sezeryan mı olsan diyor bende ne yapacağımı bilemedim🤷🏻♀️
_imra_1213 Hamisse ben normal doğum diye gittim sezeryanla sonuçlandı, 16 saat kendi sancimi çektim acilmam olmadığı için sezeryan olmak zorunda kaldım, kendim dogurmagi çok istedim ama olmadı, en önemlisi sonuç güzel olsun canım ikimizde sağlıkli kavuşmanız 🌹
BurcuLice Hamisse karar senin canım ama herşey yolundaysa bence normali düşün derim sezaryenden sonrası kişiden kişiye değişir ben sezaryenden korkuyorum yengem teyzem yıllar olmuş hala dikiş yerlerinin arada ağrıdığını söylerler üşütürken hapşırırken falan sağlıkla gelsin inşallah 🌹
Hamisse momsboys Bence biraz bünyeye alakalı cnm ben daha önce bekarken yani kist ameliyatı oldum. sezeryandan hiçbir farkı yok diyebilirim aynı yerden aynı şekilde kesik atıldı 2 gün acı çektim ve cok az bi acı .1 hafta sonra çalışmaya başladım bu yüzden de sezeryana daha olumlu bakıyorum
SerpilAlmac momsboys şimdiki normal doğumlarda hep kesi ve dikisli. Çok nadir yani epizyosuz normal doğum.. valla alttan dikisim olacağına üstten olsun daha iyi.
Hamisse dlnyny belki normal doğum daha iyi canm doktorlar onu tavsiye ediyor ama şöyle de bi durum var ben tamamen bünyeyle alakalı olduğunu düşünüyorum daha önce kist ameliyatı oldum sezeryanla hiçbir farkı yok diyebilirim aynı şekilde aynı yerden kesik atıldı 2 gün acı çektim o da çok az bi acı ve 1 hafta sonra çalışmaya başladım
Hamisse _imra_1213 Öyle tabiki canım sonuç önemli. Peki sezeyan olduktan sonra hemen emzirebildinmi bebişini tek kafama takılan bu :)
_imra_1213 Hamisse Tabikide sütüm hamen geldi, hamen arkandan bebeği getiriyorlar emzirmek için ama kişiden kişiye değişir diyorlar bazilarin hamen sütü gelmiyormus şimdiden iyi beslenmen lazım canım
Banu_alper Hamisse ablam zorunlu sezaryen olmustu yattigi yerden hemen kalkamiyordu dogrulamiyordu cocugu kucagina biz veriyorduk bende hamileigimde normal istedim dedim benim canim daha tatli sezaryen olursam kalkamam hic diyordum neyse bende sezaryen oldum iki gun hastanede kaldik 3.gun eve geldim hep ayaktaydim cocuguma da tek basima baktim cok kolay gecmisti benim insallah herkesin oyle olsun 🤲🏼
Morcivert07 Hamisse ben sezeryan oldum planlı değildi o an öyle olması gerekti. Ama 2.gün ayaktaydım evet acım oldu hemen toparladım kendimi. Sütüm ilk gün geldi hiç bi sorun yasamadım çok şükür. Şimdi 3 hafta snra yine sezeryan olucam bakalım bu nasıl geçicek 😆
Hamisse Morcivert07 inşallah güzel ağrısız geçer sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim 😍böyle şeyleri duyunca bi mutlu oluyorum 😂🥰
sugarfamily Hamisse kendi istegimle planli sezaryen oldum planli oldugu icin butun hazirliklarimi yaptim kontrole gider gibi doguma gittim ve yine cok rahat bi sekilde dogumdan ciktim ayni gun sutumde geldi ilk kalkis adamida öldürmüyor sonrasinda uzanamadim sadece yine olsa yine sezaryen olurum doğumla alakali psikolojik bi travmam olmadi cok sukur gayet rahat ve mutlu bi dogum sureci geçirdim
Morcivert07 Hamisse hiç kendini strese sokma canım ama bendem tavsiye ben sütüm gelmez DİE korkmuştum son 1 hafta hergün göğüslerime sıcak suyla masaj yapıp yukarıdan asaagıya ovmuştum sütümün gelmesinde çok faydalıydı.
Banu_alper Hamisse aynen oyle normal olup dikissiz olanda var sezaryenden beter olanda var dogum sekline takilmamak lazim hakkimizda hayirlisi hangisiyse o olsun 🤲🏼
ozgeacar Hamisse Merhaba bende 30 haftalık hamileyim.bende isteğe bağlı sezeryan istiyorum doktorumla konuştum normale zorlar diye düşünüyorum fakat tabi yaparız nasıl istersen dedi 39 haftada planlı sezeryan olcam inşallah.neticede ikiside doğum ve ikisininde zorluğu var ben kendimi sezeryana daha yatkın olarak görüyorum