denizinannesi_ Güzel anneler ve anne adayları aylardır düzelmeyen kansızlığım var bugün itibariyle kan iğnesi vurulmaya başladım sabah akşam.. bu durumu yaşayanlar nasıl toparladınız kendinizi😒 37+4′üz