Userkbr Kızlar 38+3 üz bugün öğlenden beri karın ve bel ağrım var yaklaşık 1 saattir de lavaboya girince rahmime ve bacağıma sancı girip çıkıyor anlık doğum belirtisi mi sizde ?
drysfk Userkbr 38+2 olduk bizde. Dün benimde geçmeyen bel kasık ağrım vardı akşam üzeri başladı sabah karşı 4te uykuya dalmışım ve uyandığımda geçmişti. 😳 dün bende korktum ama aşırı şiddetlenmediği için gitmedim doktora. Sanırım bu haftalar yalancı sancılar yokluyor
dogamoms Userkbr canım doğumun başladığını emin ol anlarsın. Ağrısıda farklı oluyo merak etme yalancı sancılardır geçmezse şiddeti artar sıklaşırsa zaten doğum başladı dersin
Mutlulugumm123 Canim benimde 38+1 ikinci hamileligim ilkinde yasamadim ben bel agrisi ve kasik agrisi benimde aksam 10dan beri gecmeyen bel ve kasik agrm var sol bacagima agri giriyo geri geciyo o inşallah hayırlı dogumlarimiz olur eger dogumsa 🍀💙🙏
Userkbr Mutlulugumm123 inşallah cnm bakalım bu gece gelcek mi bebişler imiz 🙏🤦🏼♀️ sağlıkla gelsinler 🙏
drysfk Userkbr bende sürekli sancım gelsin şiddetlensin su gelsin diye bekliyorum 😇 oğluşa bi an önce kavuşmak istiyorum galiba o yüzden en ufak ağrıyı bekliyorum 🙄
Userkbr dogamoms anladım cnm su herkeste geliyor mu acaba suyum gelene kadar beklerim diye düşünüyorum ama bilmiyorum
dogamoms Userkbr su herkeste gelmiyo canım benim sonrdan mecburi sezeryana döndü zaten de su gelmeden sancı açılma olabiliyo ama suyla beraber açıklık ilerliyomuş