Ben calismayi dusunmuyorum. Vakalar cok kotu durumda, hastanelerde yer kalmadi, herkes yavas yavas covid olmaya basladi cevremde de. Bana kalirsa dogumdan sonraya aktarmak icin simdi kalkip calismak mantikli degil. Kaldi ki belki de yine her yer kapanacak ve zaten calismayacagiz bu ihtimal de var.