Goncaaaa Mrb bebegine humana iyi geceler cayi kullanip yarar goren varmi uyku konusunda? İcinde melisa ,papatya ihlamur olan caydan. Benim bebegim cok zor uykuya daliyorda en son care bu cayi denicem. Bilen kullanan varsa yazabilirmi
Busbushatun Goncaaaa humanayı kullanmadım ama diş zamanları paptya cayı ıcırıyordum normal aktardan aldıgımdan bı bi kaç öay kasıgı
Ekimmeselesi Goncaaaa canım ben lohusa döneminde süt olması için içtim bayağı araştırdım. İçinde ciddi anlamda şeker varmış. Bebek için farklı bir şey yapmalısın. Özel damlalar var Dr. Önerisi ile al. Hem bağışıklık sistemini düzenler hem gazini alıp uyku yapar.
[silindi] Tprakaras Goncaaaa Kizlar ben baybay night diye damla aldim akşamları veriyorum yatmadan 45dk once guzel uyumaya basladi simdi o damla sayesinde düzgüne girdi uykusu 2yasinda kızım gece onceden ayağımda sallardim şimdi artik sallamiyorum o damla cok rahatlatti sigorta karşılamıyor malesef 70 80 tl biseydi
Ekimmeselesi Goncaaaa banada Dr. Önerdi ama kullanıcı yorumları hatta tarım bakanlığı açıklama yapmıştı oyle hatırlıyorum.