NeslihanDuz SemaOner Bulantım olmadı 17 haftalık kız çocuğuna hamileyim yüzümde sivilcelenme oldu ve pullanarak dökülmeler oldu onun dışında hiç hamile değilmişim gibi geçiriyorum günlerimi sorunsuz çok şükür 😊
Pyraz1992 SemaOner tatliyla tuzluyla hiç alakası yok bence ben ilk zamanlarimda çok fazla ekşi aserdim turşu diye deli oluyodum ye eksiği çıkart Ayşe’yi dediler ama bizimki haydar Berk çıktı 😂😂
Papatyams_2021 SemaOner benim ilkte bulantı kusma baş dönmesi iştah açılması kabız ishal mide yanmasi herşey vardı erkek ti bebeğim şimdi ise sadece mide yanmasi var yine erkek 😅
Nur_tanem 🤣 kızımda ilk dört ay bulantı serumla ayaklandim ve deli gibi tatlı dondurma yedim şimdi oğlumda bulantı olmadi uyku hali çok oldu ve ayaklarım buz gibi ısınmadi acı ekşi tuzlu et delisi oldum çıktım kızıma göre daha rahat geçirmiş oluyorum 😍🧿💙😇
Yrnkrm SemaOner kızımda 5 ay kustum hastanelerde süründüm ağrılar sızılar cabası hamilelik değil rezillikti Oğlumda 1 2 hafta sabah bulantılarım oldu fazla bi ağrım olmadı Kızım hareketsizdi ama oğlum karnımı yerinden sökecek👶😀
Yuksel2487 Benim ilk hamileliliğim 2.5 aylığız ama başından beri çok şiddetli bel ağrısı yaşıyorum mide bulantım 2 3 kere anca oldu salata ve erik aşerdim. Sağlıkla gelsin ama çok heyecanlı😊😍
HaticeNaz-Kemal SemaOner oğlumda aşırı tatlı yedim kızda da ekşi ekşi şeyler bizim burda tirsik yaparlar onu yedim öküz gibi ❤️
Bicicekbibocek SemaOner kızda kalcam ve basenlerim direk çıktı göbek sonradan doğuma yakın yusyuvarlak olmuştum erkekte ilk göbek çıktı diğer yerler çıkmadı hiç sivri bı göbeğim vardı kızda hiç uykum gelmiyordu erkekte hep uyuma isteği ekşi tatlı meselesi ikisi de aynı tatlı çok severim yerim erkekte farklı kokular koklamak isterdim hep çamaşır deterjanı rutubet oje benzin gibi cins şeyler erkekte çok sırt ve bacak ağrısı doğuma yakın kızda çok ağrı olmadi
ozgedilan SemaOner ilk hamileliğimde agzıma tatlı koymadım midem bulanıyordu tatlıdan kızım oldu🤗 şuaan 2. Gebeliğim hep tatlı istiyor canım kız 🤗
Gnlozbk SemaOner 27 haftalık hamileyim oğlum olucak ne aş erdim ne bulantım oldu sadece 13-15 haftalıkken çok uykum gelirdi sürekli uyurdum şuan oda kalmadı şükür ilk hamileyken sadece kassıklarımda regl ağrısı hissettim baya süre ondan sonra çok rahattım bağzen eşim kızıyor nasıl canın birşey istemiyor aş ermen lazımdı diye😂
1incir SemaOner Kızımda bulantım çok çok azdı. 8.haftada başladı 12 de bitti. Sadece sabah bulamtısıydı. Ama şimdi oğluma hamileyim. 6.haftada başladı bulantım öyle böyle değil ama kafamı kaldıramadım su bile içemedim ilaçlarla zor ayakta kaldım. Kızımda hiç bi yerim ağrımadı. Bunda ooo kalça bacak ağrısı topallıyarak yürüyorum resmen. İkisi benim baya farklı geçti. He bide bunda bulantılarıma rağmen tuzlu değilde hep yaş pasta aşerdim