Zezz bende reflu var bide üstüne bebegim cok midemi eksitiyor ne uyuyabiliyorum ne baska bisey rennie emiyorum. Doktorum gecmezse her 4 saatte bir alabilirsin dedi ama ben gecmezse sey yapiyorum kesin çözüm 😂 yarim limonu bardaga sık ustune sade sodayi dök hemen köpüğünu ic sonra bi daha dök yine köpüğünu ic sonra tamamını iç faydasını görürsün insallah