Hayırlı kandiller herkese hanımlar 💐 Bugün canım istedi diye dondurma yedim sonra mezarlığa gittim kayınpederim vefat etti yakın zamanda orda baya ağladım baş ağrısı başladı geçmedi bu saate kadar içim üşüyor şimdi de gözlerim yanıyor ateşim 37 bile değil ama bu şikayetlerle hastaneye gidersem covid alanına alacaklar diye korkuyorum üşüttüm ama sadece biliyorum napayım sizce? 😔