Bence halinize şükredin benim 16 . Haftada bir çizgi. Çatladı sonrası okadar hızlı geldiki önlem almaya fırsatım olmadı ve baya aşağılarda da var kaşıntısı çok kötü üfffffffffff
Allah’tan eşim sorun etmiyo lazere gitcrm diyorum gitme boşver ne gerek var benım için sorun yok cocouk taşıyorsun normal vs gibi şeyler diyip moralimi düzeltiyor ama o görüntüler çok kötü bide. 2 3 tane değil baya kötü😔😔😔😔 benim. Gibi takıntılı bir manyakta çıkması ayrı mesele