sehri_hzr Sizce sepet beşik mi anne yanı olabilen mi? 😊Sepet çok hoş ama bende bilmiyorum kararsız kaldım sizlerin artı ve eksi verdiği yönleri neler başka beşik tavsiyesi olan varsa açığım☺️
Emineerdem Doğum yapmadım ama bebekonfor beşiklerinden aldım anne yanı beşik aldım o da yapma şansım yok yatağın hemen yanına koydum kıdemli birde yan tarafı iniyor ben çok beğendim bende çok araştırdım sepet beşik sadece sık duruyor ama konforlu degil
sehri_hzr Hazaledis hangi rengi aldınız acaba bende anne yanı olanı alcam galiba 😊teşekkür ederim öneriniz için