Serifehaydar yenidoğan yoğun bakımda çalışırken çok çok daha küçük bebekleri şifayla eve taburcu ederdik , yaşam sınırını aşmış akciğer için gerekli önlem de alınmış emin olun toparlanacaktır üzülmenin faydası yok sütünüze ihtiyacı var napın edin verin sütünüzü ve ricada bulunun doktorunuza(hemşirelere asla değil) ben verebilir miyim diye hortumdan siz yollayın kendinizi daha iyi hissedersiniz 🙏🙏