Bahar2622 Tahmini doğum tarihlerini yazalım, bakalım kimler birbiriyle denk geliyor. 😍 Benim: 15 Eylül 🥰
iey FatRam_1703 muhtemelen benim de öyle, ancak henüz bir belirti ya da sancı yok. Sizde durumlar nasıl?
Merveynlr FatRam_1703 40.haftada misiniz? Ben de 39+0 dayim ama henüz bir ilerleme yok doğum namına 😄
eaktas Saniyes benimde uygulamaya göre 18 haziran ilk gebelikler bir hafta erken veya geç olabildiği için 10-20 arası her an bekle dedi doktorum
gulin-35 Minnakgelinn aynıyız sezeryanmı normalmı araya bayram tatılı gırcek buda benı gerıyor konustunuzmu doktorunuzla
dlcmstn AltinYildizMom nerden öğreniyoruz benim de o zamanlarda olması gerekiyor da🙂uygulama için de yazan yer var mı
OZNURTan AltinYildizMom Dereyee suan kaç haftalık oldugunuzu ögrenebilir miyim ben hesaplayamadım dogum tarihimizi 🙈
Tubikcay Akarsu35 benim doğum günüm :) kızımın da tahmini doğum günü ama sezaryen olacağım için biraz erken olacak
Nimet33 Ebrkbykl bizimde 23 nisana denk geliyor ama dr iri bir bebek olduğu için 9 yada 10 nisanda olsun diyor kısmet