Motherhoodie Merve95merve normal doğum yaptım kesim de vardı ama herhangi bir genişleme olmadı yani kısa süre sonra eski haline dönüyor benim kesi izi bile kalmadı
1Anne2Bebek1Kopek Merve95merve Normal dogm yaptim herhangi bi genisleme olmadı kesi de atilmadi ama kesi atılması kotu bisey degl kontrolsuz yirtilmayi engelliyo