Gamzeyigitcesur 6. Ayımın başında banada demişti hatta gebelik şekerinden şüphelendi şeker yüklemesi yaptı bir şey çıkmadı şükür bu hafta gidicez 7. Ayıma giricek bu 1 ay süreçte market tatlılarından , kahveye çaya atılan şekerden uzak durdum hiç abartmadım tatlı şeyleri çok dikkat ettim inşallah bu gittiğimde düzeldi der 🙏🏻 Çok korkuyorum çünkü erken doğum olabilir dedi