Prensess_annesi Kızlar Adana’da yaşıyorum aşırı sıcak yatamıyorum artık 32. Haftadayım sıcaklarda üzerine nem beni fena yapıyor. Birde misafir geldi klimalı odada misafirler yatıyor bende vantilatör ile kendi odamdayım bunaldım zaten çok sıcak birde sivrisinek uyutmuyor çatlamak üzereyim
deletedmom28 Prensess_annesi seni en iyi ben anlarım eşim adanalı geberiyodum orda yeminle vantilatörle bile.Allah yardımcın olsun.Gene iyi dayanmışsın ben erkenden doğururdum çatlayıp sinirden💆🏻♀️
Duyguynrky Prensess_annesi nedir biz bu adanalıların çektiği 😢 bizimde klima bozuldu ölcem sıcaktan. Duş alıp yatıyorum ben ılık suyla dalana kadar iyi geliyor. Allah yardımcın olsun benim daha yeni başlıyor maratonum 27.haftaya girdik. Daha ağustosum var 😣
Faziletttt Prensess_annesi tatlım bende adanadayım cidden zor ya Allah'ım yardımcım olsun ben daha 15 haftalık hamileyim zor dayandım bugün akşam serinledi biraz rahatladım
deletedmom23 Prensess_annesi oy canım benim kıymam ya sıcaklar çok fena çok. Allahım yardımcın olsun.
Prensess_annesi deletedmom28 odam ful güneş alıyor ve çok havasız nefes alamıyorum eşim gitti erkeklerle klimalı oda da kimse düşünmüyor bu kız hamile diye gerçekten çatlcam nefes almakta güçlük çekiyorum valla içim çok dolu
Merve0178 deletedmom28 benimde eşim adanalı hittiğimde buharlasıyorum resmen Allah yardımcın olsun canım😣
Prensess_annesi Duyguynrky klima bile yetersiz geliyor odaya ki ben hamile halimle Vantilatör ile idare ediyorum ve daha Pazartesi’ye kadar buradalar çıldırmamak elde değil
deletedmom28 Prensess_annesi sancım fln geliyo de dikkatini üstüne çek bacım öyle olmaz Adamın o sıcakta sinirden birini boğası geliyo
Duyguynrky Prensess_annesi kapıyı pencereyi aç canım ılık duş al yatmadan önce vantilatörü sabitle bugün biraz serin gibi duşla rahat yatarsın inşallah
deletedmom23 Prensess_annesi oy canım oy neden hamile kadının evinde bu kadar kalırlar ki anlamıyorum. Bırakında ayaklarını uzata uzata evinde rahat otursun
SedaOzbier bende adanalıyım ve 36 nın sonundayım, asla misafirim de gelse vermem klimalı odayı, ben şimdi gittiğim heryerden erkenden kalkıyorum klima açmıyolarsa :)
deletedmom28 Kaynanam bi laf arasında burda doğur dedi.He o sıcakta bi de gelenle gidenle uğraşamam dedim.Çocugu gelen giden eline alacak mıç mıç.Yok anam yok evimde doğururum ben dedim 😏
slmcn bende alanyadaydim ilk senemdi kaçtik geri konyaya yagmur yagiyor ve yayla gibi konyanin kiymetini simdi anladim🙄