denizmanzarasi “Hamile miyim değil miyim”? Her saniyem resmen bunu düşünmekle geçiyor o kadar yoğun iş güç vs olmasina rağmen kafamdan atamıyorum bu düşünceyi ve gerçekten atmak istiyorum biraz akışına bırakmak istiyorum her şeyi ama elimde değil.. Benim gibi olanlar gelin dertleşelim ve dua edelim birbirimize, ins bu gece hayrına biz de artık hayırla sağlıkla gebe kalırız bebeklerimizi kucaklarimiza alırız 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
bireylulmeselesii denizmanzarasi geçen bir postta konusmustuk sizinle. Ben de aynı durumdayım her saniye aklımda. Korkuyor insan çok normal ve adete o kadar çok var ki. Geçmiyor zaman 😑
Mzgnormann denizmanzarasi bu Berat kandili gecesi Allah isteyen herkese evlat nasip etsin inşallah🤲 Ben hamileyim ama hep dua ediyorum Allah olmayan Herkese nasip etsin 🌹
Off denizmanzarasi bende aynı durumdayım çok üzülüyorum elimde değil bi neşe olsun evimde eşimle ikimizden nebileyim çocuk odası boş evde hep hayal ediyorum her gün isim düşünüyorum ama sadece hayırlısı diyebiliyorum
denizmanzarasi bireylulmeselesii evet çok zor gerçekten beklemek, kafama çok taktığımı düşünüyordum ama sanırım bebek bekleyen herkes hemen hemen aynı psikolojiye giriyor 😔
bireylulmeselesii denizmanzarasi benim aralikta bir kürtajım var o yüzden beklemek daha zor 😑 ilk gebeliğimde dr 10 ay istedim olmadı. Son an artık olmuyor napim dedim. Gittim gezdim kafa dinledim . O ay oldu 🤣 şimdi yine öyle olmak istiyorum olamıyorum
denizmanzarasi Mzgnormann Allah razı olsun canım amin insAllah🤲🏻🤲🏻 Rabbim sana da sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin🥰🥰🥰
Mzgnormann denizmanzarasi sağol inşallah Allah en Kısa sürede hepinizin yüzünü güldürsün güzel haberler alırsınız🤲
denizmanzarasi bireylulmeselesii canım benim de kürtaj oldu aralıkta.. benim de 10 ay sonra olmuştu ve artık beklemiyordum o ay hamile kalmıştım , baya ortak noktamız varmış😔ama dediğin gibi olamıyor insan öyle rahat
denizmanzarasi Off çok iyi anliyorum canım seni, eşimle hayal kuruyorum işte bebeğimiz olursa şöyle yaparız böyle yaparız bı heves sonra.. 😔
bireylulmeselesii denizmanzarasi yaa. Gerçekten aynı olmuş süreç. Inşallah bu ay ikimiz için de yeni bir başlangıç olur 🙏
Off denizmanzarasi zaten regl olunca dünya başına yıkılıyor insanın bir gün gecikse hayaller kuruyosun ve çevrendekilere anlatınca boşver bilmem ne olur takma vs şeyler diyince iyice kötü hissediyorum
edb06 Bebek için korunmuyoruz, yumurtlamaya az ya da çok dikkat ediyoruz, ovulasyon yapıyoruz. İnsan doğal olarak düşünüyor. 8-5 çalışıyorum ama aklıma en fazla 2 saat gelmiyor. Onun dışında hep düşünüyorum. Nasıl olacak bakalım böyle.