Merhaba arkadaşlar hamileyken aşırı sinirli olan ve sakinleşemeyen var mı? 3-4 gündür sakinleşemiyorum sürekli ağlıyorum aşırı derecede baş ağrım var uyuyamıyorum yemek yeme isteğim yok böyle durum yaşayan varsa acaba öneride bulunabilir mi? Nasıl başa çıktığınızdan bahsederseniz sevinirim