Dün hastaneye yatışım yapıldı fitil verilerek doğumun başlatılması bekleniyor bugün 2. Gecemiz nişanım geldi suyumu patlattılar az önce 1 cm açıklık var dediler ilerlemiyor suyla ilerleyeceğini düşünüyor doktorum normal doğum çok istiyorum ama her doğumhane muayenesinden sonra ağlama geliyor sanki doguramicam ebede moralimi çok bozuyor elide çok acıtıyor bu mübarek gece dua edin kızlar bebeğimi alayım kucağıma artık bunların hepsi geçsin 😣