Fatma_0 39 Haftalık olmak üzereyim bugün sabahtır bel ağrım var. Ağrıdan ne zaman sonra doğum yaptınız? aşırı şiddetli değil ama ağrı geziyor belimde 🤦🏻♀️
E-K-D Fatma_0 ben 37+2 haftalığım kalçamın hemen üstünde bir ağrı var geçmek bilmiyor nst de aralıklı sancılarım çıkıyordu bende burada bekliyim