Seyda08 Zeyneperen sizinle ayni haftadayim bebegin hareketleri sizde nasil acaba iki gundur cok az tekme seklinde degilde daha cok biyerlere toplanma şeklinde hissediyorm
Ozsa begum1 baya sulu geliyor sanki suyum geliyormuş gibi hissediyorum 32 haftama gircem korktum ilk gebelik tecrubesizim
begum1 Ozsa bu 2 /3 gündür benimde böyle afedersiniz çok yapış yapış geliyo ama dogum yaklaştıgı için vajina bölgen ister istemez genişiliyor ya o yüzden olabilir korkma içini rahat tut sen 😚 ama doktoruna yine söyle durumu
demetakk begum1 bende :) Cengiz beye gidiyorum bende çok memnunum ama normal doğum mu düşünüyorsunuz,bazen endişeleniyorum.tandııklarım genelde özelde doğum yapmış
begum1 demetakk normal kuzum inşallah Buralı olmadıgım için doktor hastane deneyimim yok kesinlikle kimseden de bilgi almadım hastane için ilk defa gittim çok memnun kaldım o günden beri takibim orda yapılıyor memnunum yani ☺️☺️