Prensaybars Gammzzzeeee mamayı doktoruma sordum alma dedi hastanede varmış hatta göğüs pompasında varmış hastanede sende bir danışabilirsin doktoruna
Gammzzzeeee Prensaybars herşeyi sorarım aslında ama bunları sormak aklıma gelmedi bu haftaki kontrolümde bi sorarım bakalım o ne önerecek 🙈
Silasila Gammzzzeeee Canım ben 32. Haftamda herşeyini hazır etmiştim ne olur ne olmaz diye 🤷🏼♀️ Hastane çantama biberon ve emzik koydum ama mama koymadım sütüm gelmezse mamaya ihtiyaç olursa alınır hastanelerin etrafı eczane market dolu
kucuktosbik27 Gammzzzeeee biberon yerine kaşık ve şırınga denemeniz daha mantıklı olur biberon alınca meme reddi oluşuyor çünkü zaten hastanede genelde kaşıkla yada şırıngayla besletiyorlar☺️
ArenAras Hasta bezi var kilot şeklinde kendine ondan al, similac mama bi kutu sütün geç gelirse, minik biberon, doğumhane geceleri soğuk olur battaniye al bebeğe iki tane birine kusar yedeğin olsun
Melek1980 Gammzzzeeee doğumuma azkaldi ne kıyafet yikandi ne utulendi ne çanta hazır ne pijama hazır 😅 sonum neolacak bilmiyorum 😅
Gammzzzeeee Melek1980 benim 42günüm var bana geç kalmışsın bile diyen oluyor 🙈😂 sizede şimdiden kolah gelsin bir an önce başlayınn 🥰
Didemyurdakul BurcuLice Bu mama işi çok değişkenlik gösteriyor. Kizimda aptamil hic gaz yapmadi ama hipp o donem cocugu perisan etmisti. Deneye deneye bulunuyor😃
Didemyurdakul BurcuLice Galiba aynen öyle Buda, prima bile yeşili alerji yaptı premium bitek yapmadi. Simdi bu yüzden bez stoğu filan da yapamıyorum yine alerjik bir minnos gelirse diye
Denizgillerrr Gammzzzeeee ilkin de vermezsen ikincisi olunca vericem dersn😉😅 bende vermemiştm ama şimdikine vericem
BurcuLice Didemyurdakul bende stok yapmadım denemek için bir paket aldım ama molfix yenidoğan duruma göre bakacağım
Kalbimm55 Gammzzzeeee ben 31 de hazırladım cnm bitti Mama almasan da olur hastanede veriyorlar ama Garanti olsun kendi istediğin olsun dersen Alırsın ufak kutu
SeymaK Gammzzzeeee 37+6 yım çantam hala hazır değil herşey tamam da çantaya yerleştirilmesi var işte 🤣 bugün yavaştan hazırlamaya başlıyım eksikleri de tamamlarım diye düşünüyorum eksikler de atıştırmalık hem sütün çoğalmasına da etkisi olduğundan kuruyemiş paketleyip koymak istiyorum mesela onları falan alır hallederim bi de biberon emzik süt toplayıcı mochi falan kaynatıp yıkayıp dezenfekte edicem hep erteliyodum niyese dur bakalım bugün başlıcaam 🙈
Mrvklnc @Gammzzzeeee biberonu önermiyorlar meme reddi yapıyor diye bi daha emmiyormuş. Şırınga ile verin ya da kaşık biberonlar var onlardan alın diyorlar. İnstagramda Semra Abbasoğlu var bi göz atabilirsiniz. Sonradan sıkıntı yaşamayın aynı durum bi yakınımın başına geldi çünkü şu an. 3 günlük çocuk çığlık kıyamet almıyor memeyi.