AnestezikNurse Hamilelik öncesinde de akıntılarım,enfeksiyonum hep vardı kronikleşmişti.Hiçbir şey asla fayda etmiyordu.
Şimdi hamileliğimin en başından beri öyle yoğun akıntılarım oluyor ki beni dışarı çıkartmayacak şekilde.Çok afedersin geçen hafta bacaklarımdan aşağı aktı gitti hatta o derece.Doktorum hemen acile gitmemi söyledi.Turnusollü örnekler alındı idrar tahlilim yapıldı.1 hafta antibiyotik kullandım.3 ayrı doktor akıntıların vajinal mantardan kaynaklandığını söyledi.Eğer akıntı kokulu ise idrarda yanma ağrı var ise o zaman sıkıntılı.Yoksa normal görülüyor.
Günde sayısız kağıt havlu değiştiriyorum.
30 haftalık oldum,alıştım artık🤷🏻♀️