Susam20 Yanı yazmıyım yazmıyım diyorum ama dayanamadım. Abinizin eşi kötü bir şey dememiş, sizi niye bu denli sinirlendirdi bilemem ama tecrübemi paylasabilirim: Çiğ ete dokundum, evladimda çok sukur herhangi bir leke yok.2.gebeliğin ve hala dokunuyorum, selamlar