balbocegimm Ah canım benim kıyamam sana seni çok çok iyi anlıyrm,İşte ben de o yüzden asla inanamzdm böyle iştahli olacağıma doymayacağma çünkü çok çektim mide bulantısından,şu an bile mide bulantısı ilacı içiyorum yatmadan önce prilam,doğuma kadar içeçeğm heralde öyle görünüyo bırakınca zorlanıyrm için.Bu iştah bi an önce seni de bulsun innşşş🙏🏻