Humeyra18 afrasil kiz rahim filminde oldugu gibi birsey olmuyor ki 5 dk bile surmuyor ama doktordan doktora cok degisiyor onceki yapan doktor zorlamisti benimde canim yanmisti ama bu sefer ne ara oldu hissetmedim bile
afrasil Humeyra18 canim rahim filminde olan demir uzun rahmi cektikleri alet degilmis o resmini attı arkadaş bundan 3 4 kere muayene oldum ben zaten açıyor mandal gibi
afrasil Happybsrn kız bu spektulum zaten her muayenede bakıyolar bununla sana bakmadılar mı bundan 3 4 kere yaptılar bana jel döküyor açınca acıyor tabi ama dayanamayacak kadar değil
Happybsrn @afrasil ayrıca hsg de içeriye verilen sıvı benim canımı hiç acıtmadı ve aşılama işleminde sürülen batikon da beni sızlattı ayrıca benim kurulukta vardı jel sürdü ama içim acıdı ☹️
Happybsrn afrasil ben çekiyorum nedense olumsuz şeyleri o kadar rahat gittim ki dedim nede olsa acısız herkes öyle diyo anammm başıma gelen🤭🤭🤭🤭
Happybsrn afrasil ya evt baktırdım daha önce de hatta bu doktor benden smear almıştı ama benim bu defa çok canım acıdı bağırdım doktora bırakın istemiyorum dedim😄 adam tiye almadı
afrasil Happybsrn seninde film kolay geçmiş ama ben ve önceki kız doğum yapar gibi bas bas bağırdık çok ağladım
afrasil Happybsrn ee herhalde almayacak 😂 belki hassastı bu sefer vajina bilemeyiz tamam korkum geçti artık ben filmde olandan sandım 😂
Happybsrn afrasil 🤭🤭 hsg çekilirken bakmadım ben nasıl birşey kullanıldığına bilmiyorum onu ama o çok az acıttı…ay inşallah Bir daha gerek kalmaz nolur Allah’ım 😭😭
afrasil Happybsrn kız bende görmezdim erkek hemsire vardı ilacı verirken söylermisiniz kendimi hazırlayim dedim kaldırmış demiri gösteriyor dengesiz asıl acıtan bu aslında açık konuşayım ilaç değil diyo 😂
Dkmn34 Happybsrn umutsuzluğa kapılmayın benim de öyleydi ilk alışamam tuttu düşük oldu bu aşılamamda tuttu 7 + 4 günlügüz çok şükür lekelenmelerim yeni geçti
Happybsrn Dkmn34 sizin de işlem sonrası oldu mu lekelenmeler yoksa sonra mı oldu gerçekten kanı görünce yerle bir oldum ☹️ o kadar acı çektim bu olmamalıydı dedim
Dkmn34 Happybsrn benim aşılamanın 6 günü başladı ama doktorum aşılamadan sonra düşük olmasın diye duphaston vermişti hala ara ara oluyor lekelenmem doktor bunun önemli olmadığını kanama olsa bile bu tutmadıgı anlamına gelmez demişti
Happybsrn afrasil evt o da kalkmış 🤔 yani tartışma yaşansa tekrar muhatap oluyoruz unutuyoruz çünkü ☺️
afrasil Happybsrn çok sacma herseyi kaldırdılar uyduruk bi platform oldu . Sonuçta postumu yorumlarımi gormesini görmesini istemediğim kişiler olabilir