Doktor bebeğin kesesi çok büyük çocuk keseye göre küçük kalmış dedi başka doktorlar da önerdi bir kaç gün kötü beslenme gelişimini etkiler mi dedim etkiler dedi noldu şimdi ben bişe anlamadım kese çok büyük çocuk küçükse ne oluyor yani lütfen bilgisi olan yazsın