melegimizyolda Kızlar ben nedense eski isimlere hayranım. Kızım olacak aslında aklımda farklı isim alternatifleri vardı ama şimdi üç tane isim kaldı üçünden biri kesin olacak ve kısmetse artık hastane çıkışını da yaptıracağım :) son olarak sizden de oy istiyorum.
Goncagul27 Kızımın ismi Leyla eski ismi sevdiğimden değil kayınvalidemin ismi☺️ ama Leyla ismini begeniyorum