Bsmlh Canım tavsiyem gaviskondan uzak durman. Dahada ilerletiyor. Peynir ekmek gibi hep bu şurubu veriyorlar. Şuruplardan uzak due. Rennie emme tablet al derim. Gebelere serbest çok rahatlatıyor. Sonrasında doktorundan lansor iste, daha ilerlerse. Hatta 33 olmuşsun direk iste lansoru. Bendw 33 deyim. 25 den beri kullanıyorum