Dün akşamdan beri bebeğimin hareketlerini çok az hissediyorum hissettiklerimde arkaya doğru ve derinden pozisyondan kaynaklı olduğunu düşünüyorum ama bebeğim karnımda toplanıyor sağ tarafta yumruk gibi sert çıkıntı oluşuyor ama hareket yok olunca da çok az normal mi bu durum ilk defa oluyor