Buseninannesi_21 Sanki adet sancisi gibi sanci var biraz yumurtlagimda bu sizde de oldu mu acaba yada gaz da olabilir mi ilk defa sanci yasiyorum.
Ayse_dnmz0 Evet canım bu haftalarda gaz sancısı çok oluyor bende De olmuştu ama tabiki aşırı olursa doktorunla iletişime gecmelisin artarsa eğer
Buseninannesi_21 Ayse_dnmz0 yok agrimiyorda evi süpürünce makine ile biraz belim agriyo normal herhalde agirlasiyorum biraz 😊
Ayse_dnmz0 Buseninannesi_21 evet benimde öyle oluyor çok yorma fazla eğilmemeyr dikkat et hicbirseu bebeğinin sağlığından önemli değil ev her türlü halledilir 😊