Fasulyemm17 İkinci geçeliğim ve sana şunu söyleyeyim ,bak , en tehlikeli veyahut düşüklerin olabileceği hafta 4-12 hafta arası ve sen 12 haftaya yaklaşıyorsun.Ben şuan 9.2 yim ve içimi hep çok rahat tuttum 5-6 haftamda kanamalar olmasına rağmen çünkü bildiğim tel şey düşük veya kalbi duran çocuk demekki sağlıksız. Umarım içimi rahatlattım.Bak bu güzel zamanlarını böyle saçma düşüncelerle harcama..