merhaba anne ve anne adaylari, 37+1 haftaligm vajinamda varis olustu hamilelik surecinde zaman zaman cok agrisi ve siskinligi oluyor , doktorum bakti normal dogum yaptirdigim hastalarim var normal doguma engel degil dedi ama ben nedense korkuyorum damarlar patlarsa diye cunki damarlar cok belirgin ve agrisi oluyor ozellikle sol taraf bayagi belirgin ve sisik durumda. sabahtan karnim tas gibi ara ara sancim oluyor sanirim dogum belirtileri ama ben varis kismini daha cok dusunuyorum bu durumu yasayan ve ya tanisgnz oldu mu ? nasil bir yol izlednz ?