Kubra2 Arkadaslar merhaba 34 haftalık gebeyim bebegin kalp atımı 170 180 civarı seyrediyor doktor yüksek dedi doğum sonrası bebegi kardiyoloji görmeli dedi endişe ediyorum böyle durum yasayan varmı. Bebegin kalp atımları kaç