Illaki bebegi aldirmak yada hamileligi kendinize zehir etmek gibi görmeyin bu testleri. Bence bebekte bi problem ciksada anne bunu kendini hazirlamali yada o hastaligi arastirmali bilincli olmali ki bebeğine ona göre bi yol cizmeli diye düşünüyorum. Çünkü doğduktan sonra anneye daha ağır gelebilir bu durum. (Ayrica detayliyi iyikide yaptirmisim plesenta asagiya tutunmuş ve normal dogum riskli ve asiri kanama olur denildi, mesela bunu ogrenmis oldum illaki bebekte bi problem olacak diye bisey yok anneyide etkileyen durumlar da ortaya cikiyor) 🌻 Rabbim evlatlarimizi saglikla kucagimiza almayi nasip etsin insallah