Nurr newbalance nin yürüyüş ayakkabılarını öneririm, bağcıkları sabit arkasında çekme yeri var giyerken arkasındaki kopçayı çekiyorum sadece çok rahat oluyor. Bu ayakkabıya alıştıktan sonra diğer ayakkabılar malesef cok sert ve rahatsız gelmeye basladı. 37. Haftamdayım Hamileliğimi bu yürüyüş ayakkabısıyla gecirdim diyebilirim tavsiye ederim.