Essyy Selamun aleykum hanımlar dogum yapalı 20 gün oluyo dikişlerimin arasında açıklık var geçer mi acaba bu şekilde mi tutucak bilgisi olan yazarsa sevinirim
Omerhatice Essyy doktormu söyledi canm yoksa seni farkettin bendede epizyotomi vardi ama öyle bir durum olmadi yani belki olduda ben anlamadım 10 güne kadar toparladı geçti hamd olsun 😊 seninde hemencecik geçer inşallah
Essyy Omerhatice benim dikislerim cok fazla 40 gune anca toparlar dedi doktorum aynada bakinca farkettim
Omerhatice Essyy anladım canm ondan kaynaklı demekki bende fazla yoktu sanırım o yüzden pek etkilemedi Allahn izniyle mübarek günün yüzü suyu hürmetine bi anda geçsin gitsin hoc bisey kalmasın inşallah 😇
Essyy Omerhatice ayy Allah razı olsun Allahimda sizin tum dert sikıntılarınızı alsın ne iyi geldiniz 🤲🥰
Almilaaa Benimde çok dikişlerim var içten ve dıştan ama göremiyorum 5 gün oldu doğum yapalı acısı biraz dindi ama yanma hissi oluyor ara ara pişik olmuşum gibi tıpkı, sizde de oluyor mu? Bu iyileşme belirtisi mi acaba ?
Essyy Almilaaa bende hiç yanma hissi olmadi kaşınti var birkaç gundür benim de 20. Gunum yeni cesaret edip bakabildim ama ben ilk bir hafta sadece tuvalet için kalktim yataktan onda bile iki kisi kaldiriyodu belki de hareketliyseniz ondan da olabilir cunku ben suan bile biraz ayakta kalsam agrim oluyo
Almilaaa Essyy ben çok hareketliyim ya birde üstüne çok oturuyorum hiç dikkat etmedim kızımla ilgilenirken kendimi unuttum hep