masallarin anneler temmuzda dogumu olanlar bebeklerinize ne tarz kiyafetler aliyorsunuz veya almayi dusunuyorsunuz? Yani yazlik kisa kol kisa bacakli tulumlar veya zibinlar uygunmu sizce yenidogan icin? )
Busecnr40 masallarin yenidogan olduklari icin herkes kendini isitamaz dedi bende hep uzun kollu ince tulumlar aldim kisa iki uç tane almisimdir digerleri full uzun kol🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Mavis40 masallarin bende hep uzun kollu aldım herkes bebek üşür dediler o yuzden hıc kısakollu almdm..
Dilek0809 masallarin uzun kollu ince pamuklu bambu kıyafetler en güzeli iç zıbınlarda kısa kol tercih edilebilir onun üzerine de yine uzun kol giyer ama tek başına üşür dediler
Memoze Ayskem merhaba Meltem de yaptırdığınız detaylı ultrasondan memnun kaldınız mi bende oraya gidiyorum da merak ettim . Yazdıgınız tartısmada fiyat dışı yazmak yasak olduğu için burdan yazdım ☺️
Kubraylmz0 Bende çok alamdım şuan herşey kışlık mağzalarda temmuzda onları giydiremem tokat çok sıcak yakıyor resmen yazlık tulum zıbın falan alıcam uzun kolluları yine aynı şekilde seçicem inşallah
Kaderimm masallarin ↉ aylık zibinlari uzun aldım diğer kızımda yaz bebeği olmuştu ondan tecrübeli olarak diğerleri ince mevsimlik kısa zibinlar felan. Bebekler çok tez üşüye biliyor kendi isilarini ayarliyamiyorlar.
Babyyyymother masallarin yenidogan kisa kollu zibinlar,3 aylik kisa kollu zibinlar, birkac tane hastane cikisi,birkac uzun kollu tutumlar fln aldim canim genelde yenidogan daha az 3 aylik daha çok
momsboys masallarin ilk oglum temmuzdaydı askılı giydirdim hep o kadar sıcak oluyorki yazık uzun kolluyla pişim isilik olurlar şimdi yine haziran sonu gözüküyor dogumum kısa kol alıyorum
merveklyc masallarin Ben de uzun alırım diyodum ama aşırı sıcak oluyo isilik oluyor bebekler dedi tecrübeli tanıdıklarım kısa alacağım
mothers_baby2021 masallarin bende hep uzun kollu aldım. Kısa kollu almaya gerek yok bence .Minicik oluyorlar
Dilek58 masallarin memleket Sivas olduğu için yazın bile soğuk 😂 hem küçük olucağı için ısıtamaz kendini uzun kollu alıcam nasipse 🥰
Gamzeakd masallarin ilk doğumumuda temmuzda yaptım . Bu ikinci 🥰 yenidoğann bebeğe zaten kısa kollu giyderemiyorsunuz ilk bir ay kısa kollu çıtçıtlı atlet üstüne uuzn kollu giydirmiştik tulum giydiiriliyor. 1 aydan sonra gündüzleri sıcak olduğu için kısa kollu çıtçıtlı zıbınla duuruyordu canım . Kızıma da 5 tane tulum 2 tanede 5 li set 1 tane 10 lu set aldım 2 takımda hediye geldi 🥰 şimdi 3 6 ayları alıyorum 🥰hoşuma gidenleri
Ayskem Memoze ben memnun kaldım yabancı bi bayan radyoloji uzmanı inceledi 30 dk kadar baktı çok şükür bişey çıkmadı birde şeye çok dikkat edin bazı hastaları öne alıyorlar randevun varsa bile seni bekletiyor o yüzden işim var acil bekleyemem derseniz ilk sizi alırlar ben farkettim hemen öyle dedim çok beklemedim o yüzden
Rabis01 masallarin temmuzda dogum ve adanada yasiyorum ona ragmen ben hep uzun kollu penyesi ince olan seyler tercih ettim sonucta kilima falan calistircagiz bebislerimiz üşür yaa 😍
nurdane3504 masallarin canım bende 5li takım tulum bikac tane kısa kollu tulum zıbın alt şeklinde aldım ama genelde uzun al bebekler üşür dedikleri için bikaç tane kısa kollu da araya sıkıştırdım ne olur ne olmaz diye temmuzda hava sıcak İzmir’deyim ve bizim ev daha da sıcak oluyor ama bilemiyorum yaşayıp görücez çok güzel cicilerimiz var umarım giydirebilirim 😀