rmeysaa12 24+2 hamileyim. Arada bir vajinama saniyelik ağrı girip çıkıyor. Başka bir sıkıntım da yok. Yasayaniniz var mı?
Zeynepppp34 rmeysaa12 bende 24. Haftadayım canm , vajina değilde bel ağrısı çok çekiyorım bnde 2 gündür . Ama ben kiloma bağlıyorum 😔 umarım dizinde ciddi bir sıkıntınız yoktur 🙏
Busecnr40 rmeysaa12 evet igne batar gibi bi agri oluyo bende de bebek buyudugu icin normal diyolar 🤷🏻♀️😊
Krtalzyn rmeysaa12 bende 23 haftamdayım kasığımda belimde ara ara ağrı oluyodu doktora dedim onlar normal rahim büyüdüğü için dedi dinlenerek geçirmeyr çalışıyorum çok az da kahverengi leke oluyodu normal diyo bakalım
damlaaltinay rmeysaa12 evet muzum vajina ağrısı bende 25 te başladı 28de geçti büyük çoğunluğu rahim büyümesinden kaynaklanıyormuş doktorum söyledi
rmeysaa12 Zeynepppp34 Rahim ve bebek büyüdüğü için bel ağrısı arada bir bende çekiyorum. Rabbim evlatlarımızı kucağımıza sagsalim almayı nasip etsin 🤲
Ladybird25 rmeysaa12 bende aynı canım 24+5 im şimdiden sırtım ve çatı kemiklerim çok ağrıyor arada yürürken vajinada bi ağrı hissediyorum artık bu haftalardan sonra bebek hızlı kilo alıp gelişmeye başladığı için bu tür ağrılar olabiliyor