Mervuras26 1sym SGK lıyım sadece iğne parası 20 TL ödedim ama öncesinde normal muayene ücreti ödemiştim doktor yazdığı için iğneyi
Gmzclb Ben özel hastanede 2 lira ödedim.Devletin karşıladığı ilaca neden bu kadar çok para verilmiş yasak.🙄 Başkent hastanesine gidiyorum bende şaşırdım ücret alamazlar.
Thutik Pregnantttt Mervuras26 ah nasıl ya ben 3 hafta önce acibademde 650 tl ye yaptırdım. Her yerin ayrı politikası mı var acaba. Benimki de muayene çıkışında yapıldı bu arada